break my heart, i expect you to, so why haven't you?


Här var det ingen vidare bra uppdatering inte. Jag har inte haft någonting att skriva helt enkelt. De senaste dagarna har varit en riktigt plåga och jag orkar helst inte skriva om det. Som pricken över i:et har jag åkt på en förkylning. Kommer sådär lagom fint på jullovet och allt. Men enough about that.

Min dator blir bara sämre och sämre. Jag tror helt ärligt att den kommer krascha snart om jag inte gör något åt det. Det vill säga - lämna in den, så den kan repareras. Men det kommer betyda att jag kommer behöva vara utan min dator i flera veckor typ. Det vore ju för hemskt ju. Hah. I värsta fall får jag spara ihop till en ny dator. Bleh. Varför ska alla mina grejer alltid gå sönder tillslut? Gah.

Där finner ni även en orsak till varför jag inte laddat upp videos på evigheter nu. Jag kan alltså inte spara de med tanke på att min dator stänger av sig själv stup i kvarten. Fläkten har gått sönder och bränner sakta upp fibrer eller whatsoever i datorn, vilket kommer resultera till att den går sönder. Detta uppstår om man sitter med datorn i sängen och har en kudde under den.


Dagens låt:
Unusual you - Britney Spears.


Kommentarer
Postat av: maria

svar: R innebär att man måste vara 17 år för att se filmen, eller ha någon som är över 21 år som går med en. grejen med usa är ju dock att deras hopp är från PG-13 (alltså 13) till 17, och vi i sverige har ju 11 och 15 (och 18, men det är extremt sällan). men "småglin" för mej brukar oftast betyda 15 år och yngre, jag är ju så himla gammal nu för tiden vettu! ;)

2009-12-28 @ 20:19:32
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh det är så sjukt störande med datorer ibland alltså. Min har också börjat mucka med mig men jag vägrar att lämna in den så att allt på den försvinner >.<



Svar: HAHA, vilken tur att jag skrev det då :| xD

2009-12-28 @ 20:23:49
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: a n n a

ucsha. jag är sjuk jag också! fruktansvärt störande :/

2009-12-29 @ 20:43:19
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0