december 20th


Fjärde advent. Tiden har gått så himla fort. Idag har jag handlat lite julklappar. Blev inte riktigt klar, men ska åka iväg någon gång nästa vecka och fixa klart resten. Det börjar bli ont om tid nu. Och jag ska alltid vara ute i sista minuten. Men har inte riktigt haft tid förrän nu, så det fick bli som det blev. Har haft en väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft något att komma med. Tycker det är onödigt att lägga in en massa inlägg bara för ATT liksom. Jag bloggar hellre när jag verkligen har något att skriva. Även fast jag inte hade det nu, så kändes det som de var dags att visa att jag lever i alla fall. För det gör jag. Hah. Har dock inte så mycket att skriva.

Nu ska jag fixa klart lite delar till en video jag jobbar ihop med typ 8 andra svenskar. Later!

Dagens låt: Meet me halfway - Black Eyed Peas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0