a heart that hurts is a heart that works.



Uttråkhet resulterar listor. Here we go.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu: Lagom glad.
Favoritgodis: Choklad, lakrits och surt.

Är det nåt du absolut inte äter: Hm.. köttfärssås. Typ det äckligaste som finns. Och fisk.

Kläder just nu: Not even worth to mention. Nej men en mjukisdress och ett linne under.

Musik just nu: Bright lights- Placebo.

Vad sa du senast: "Hej då, ha så kul." till min syster som skulle möta upp några kompisar.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet helt ärligt inte.

Fisk eller badkruka: Fisk. Men kan vara badkruka ibland.

Längd och vikt: 1,70 cm. Runt 50 kg.

Hur många kuddar sover du med: Tre.

Favoritväder: Soligt med snö på marken. Iiih.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, min syster och ipoden.

Spelar du nåt instrument: Nej.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.

Sparare eller slösare: Det beror på. Men oftast slösare.

Vem är viktigast för dig: Vilka? Min familj och vänner. Höhö.

Bästa film: Ever? Titanic. Epicness.

Tror du på liv på andra planeter: Ja, det gör jag faktiskt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.

Har du några homosexuella vänner: Nope.

Tror du på mirakel: Ja.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nja. Jag hoppas det.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: I think so.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, verkligen inte.

Hur många barn vill du ha: Dos. Översättning: Två.

Bio eller promenad: Bio. Men promenad kan vara mysigt det också. Speciellt längs en strand.

Är du kittlig: Eh.. ja.

Snarkar du? Nej, det tror jag inte. Min syster har inte påpekat det i alla fall.

Stjärntecken? Tvilling.

Rädd för insekter? Vissa.

Äckligaste insekten: Spindlar. Eller långben.

Största svaghet: Har svårt att ta kritik från andra.

Det här är jag bra på: Jag hatar den där frågan. Just för att jag aldrig kommer på något. Men hm, jag är bra på att acceptera människor som dom är. Jag brukar inte ha fördomar mot folk jag inte känner.

Bästa bok? New Moon och Eclipse.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna göra sig själv osynlig.

Vad vill du jobba som? Jag vet inte.

Chips, morötter eller godis? Godis.

Pizza eller hamburgare? Pizza.

Skriver du dagbok? Nej. Jag brukade, men slutade för något år sedan.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har faktiskt inte ens hål i öronen *Awkward moment* så det vill jag ha. Dessutom skulle jag vilja pierca näsan. Och tatueringar blir det säkert någongång i framtiden. Jag hoppas det i alla fall.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat. Vem svarar "stökigt" liksom?

Gungar du på stolen? You know it.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, nej, nej! Fy farao! Jag dör hellre. Jag tål inte höga höjder, men det hade säkert varit en upplevelse.

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.

Hur många syskon har du? En storasyster och en storebror.

Vad är du mest rädd för? Höga höjder.

Är du rädd för blod? Rädd och rädd.. det är obehagligt, that's all.

Saltar du på maten? Ibland.

Gillar du att sjunga? Absolut. Men bra låter det ju verkligen inte.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estet, för jag älskar att teckna och måla.

Anser du att du är stark? Ja, jag kan lyfta två elefanter samtidigt. Vill du se? Haha. Nej men jag anser inte mig själv som "stark".

Brukar du sola? På somrarna? Ja.

Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten.

Röker du? Big no-no. Skulle aldrig falla mig in att ens röra en cancerpinne.

Snusar du? Snusläpp? Verkligen inte.

Kaffe, te eller inget? Te.

Har du en besatthet? Ja, att sitta vid min dator. I'm such a geek.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskar att läsa såna här listor..Du är faktiskt grym på att göra videos gumman och inte bara att acceptera folk :D Det lär du skriva med gumman,annars ska du få stryk...Haha nej skoja bara men det är bara sanningen så det borde du skriva med :)

2009-12-29 @ 00:02:27
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: HAHA det tycker jag med! Ett tag trodde jag att hon var en man in disguise xD

2009-12-29 @ 16:46:55
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0