lovely christmas eve



Min jul har varit alldeles underbar faktiskt. Vi var hemma hos mina kusiner i år som sagt. Sammanlagt var vi runt 12 personer skulle jag tro. När vi kom dit rullade Kalle Anka på tv:n och vi satte oss och tittade på det med lite glögg och godsaker. Efter kalle var det dags för ljuvlig julmat. Oh well, det var verkligen L-J-U-V-L-I-G-T. Trust me. Ett av det bästa med julen är faktiskt just maten tycker jag. Alla goda rätter man kan välja mellan och plocka ihop en tallrik med just sina egna favoriter. Ja, det var verkligen gott. Sen var det dags för julklappar. Fick precis det jag hade önskat mig vilket gjorde mig riktigt glad. Hm, jag hade inte önskat mig så mycket saker, men det räckte för mig. Tycker nästan det är roligare att få en massa pengar man kan spendera på mellandagsrean istället.

Men jag fick i alla fall lite filmer. Harry Potter och halvblodsprinsen och The Proposal. Fick även hela första säsongen av True Blood. (Ja, jag orkade inte sitta uppe länge på onsdagskvällarna för att titta på serien så jag bestämde mig för att sluta. Nu kan jag titta precis när jag vill istället.) Sen fick jag även The Host (Genom dina ögon). Har velat läsa den hur länge som helst nu och nu, nu kan jag det. Fick även en hel del pengar och lite smått och gott. Jag är verkligen helnöjd.

Min syster fick Gossip Girl säsong 2, så igår satt vi uppe och tittade på 2 avsnitt av serien. Wonderful. Vi såg även på The Proposal och den var verkligen hur söt och rolig som helst. Ryan Reynolds är även eye-candy on high level. Tror inte det finns någon som inte instämmer när jag säger så.

Ja, en finfin jul och ett väldigt långt inlägg. Hoppas ni orkade ta er igenom hela. God fortsättning, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det låter som att du haft en alldeles underbar julafton söto! :D

2009-12-26 @ 14:25:24
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Låter som du har fått en underbar julafton gullunge,det är bra för det är du värd :)

2009-12-26 @ 21:40:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

så himla härligt att du fick en sån fin jul! :)

2009-12-27 @ 15:56:23
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: a n n a

åh vad underabart med en härlig jul :) låter great.

2009-12-28 @ 00:04:21
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Om han är ;)

2009-12-28 @ 01:04:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0