that girl's a genius



Oh my god.


Ser ni min nya design? I bet so. Herregud vad fin den är! Emma lyckas överraska mig lika mycket varje gång. Hon skulle kunna göra en design med kalkoner och den skulle bli minst lika fin ändå. Eller.. nästan då. En naturbegåvning är vad hon är! Hah. Jag kan inte sluta titta på den. Seriöst. Mitt hjärta bultar non stop. Åh, Cory. Åh, julkänslor. Mitt på prick vad jag hade föreställt mig. Jag föreslog bilderna och Emma knåpade ihop designen till mig. Att se Corys fina leende varje gång man klickar in på sin egna blogg är inte helt fel. Åhwe, så himla fin! Verkligen. Allt är så perfekt.

Den piffade verkligen upp bloggen, eller hur? No offence, den andra var väldigt fin den också. Att se snön falla även här gör mig så glad. GUD! Tack, tack, tack, tack, TACK sweetie! Jag får inte ens ner i ord hur mycket jag gillar den, men hoppas du förstår. Jag är så himla tacksam. Nu längtar jag tredubblat till julafton. Den ger verkligen en speciell jul-feeling och det är underbart. Ihw. Nu kommer jag sitta och le för mig själv varje gång jag kikar in här. JAG ÄR SÅ GLAD! Helt fantastisk.

Behöver jag ens nämna hur mycket jag älskar bilderna och Cory? Han är universums sötaste människa typ, med världens finaste leende. Puss på honom. Jag är så kär i bilderna. Haha.. besatt much? Nej då. Dessutom stämmer texten in så bra. Han skulle vara världens bästa julklapp.

Och du Emma, jag skulle offra mitt vänstra öra för din talang. HAH. Du och PS alltså.. gah.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAH, det får bli en design med kalkoner nästa gång då? :) xD Men vad bra att du tycker om den! Hade världens problem i början eftersom photoshop bestämde sig för att leka terrorist. Men det blev bra till slut. :) Det är dessutom så roligt att göra designer när dom uppskattas liksom. :D

2009-12-16 @ 17:31:03
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: maria

åhw, så himla söt design! :D



svar: ja, hos oss är det i alla fall jättelite folk och ser den när man går på visningarna 21:00, men sen bor ju jag i en småstad också så det kanske inte riktigt går att jämföra med sthlm! ;)

2009-12-16 @ 18:54:23
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag älskar din design! <3

CORY <3



Lilla gumman jag är kär i din design,HAHA! :D

Men alltså den är så jädrans fin...Bilderna är fantastiska,jag älskar dom.Jag älskar snöflingorna som fallet.Julkänslor? Ohja det får man när man ser hela designen..Ååh Jag är lite smått förälskad i Cory.Han är ju bara världens sötaste! <3

2009-12-16 @ 19:13:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: a n n a

åh vad söt design! verkligen superhärlig :D

2009-12-16 @ 20:56:31
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

über gullig design!! :D

2009-12-16 @ 23:05:03
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: fatima

ahhh cory <3 glee är det bästa!

2009-12-18 @ 12:46:19
URL: http://calores.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0