worthless words



Gäsp. Jag sitter och skriver på min samhällsanalys, men det går trögt. Så sjukt trögt. Jag är så himla trött och utmattad. Vill bara sova. Men jag måste kämpa vidare. Jag är i princip klar, ska bara finslipa lite och sedan skicka in den till min lärare. Den ska in senast 23:59 ikväll. Sen måste jag börja på min idrottsuppgift. Som om jag inte redan hade nog med uppgifter! Bleh. Men den såg ganska lätt ut så det blir nog inga problem. Skönt att den här veckan snart är slut i alla fall. Men jag hatar faktumet med att lärarna alltid ska lägga alla prov och inlämningar innan lovet. Well.. det blir en väldig lättnad när allt är över och vi får jullov. Då inser man att det var värt allt slit. I hope. Ugh. Trött, trött, trött. But i've to say, man blir faktiskt lite piggare när man ser Cory's leende. Gah. Sötbulle. Jag älskar min design.

.. vilket meningslöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0