1:a advent


Jag mår fortfarande inte bra. Hostar som aldrig förr och mitt huvud värker. Dessutom känner jag mig yr i huvudet. Vilken otroligt roligt helg det här har varit. Not. Idag är det första advent, alltså inte så långt kvar till jul. Alltså.. jag har inte en endaste lilla julkänsla i mig och det känns otroligt synd. Jag brukar alltid vara så peppad, men i år är jag faktiskt inte det. Jag antar att man får mer feelings några ynkla dagar innan julafton, då snön förhoppningsvis har dykt upp. Mamma har även satt upp en hel del stjärnor lite här och var. Det är mysigt. Jag är sugen på lussekatter, åh.

Jag sitter här och försöker klura ut en önskelista.. men det är så sjukt svårt. Slutar alltid med att det bara står "pengar" på listan och hur tråkigt är inte det liksom? Well, jag har i alla fall kommit på lite filmer, dvd-boxar och annat smått och gott hittills. New Moon saker bland annat. Mihihi. Har hittat massor av fina prylar som jag bara inte kunde motstå. Gah, ge mig.

Nu ska pappa fixa glögg och jag längtar tills det blir klart. Pepparkakor har vi också. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha så är vi två, jag sitter också här med min önskelista och det är helt blankt i huvudet! :| Första gången det känns som att jag har alltid jag behöver , min ipod, mobil osv.. Funderar mer på att önska sånahär saker som man inte ids köpa själv! :P Dock måste jag ju komma på vad för något också..

2009-11-29 @ 19:41:46
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Skulle kunna dra upp med en lång lista men boxar vill aldrig mina föräldrar köpa så såna köper jag själv om jag ska ha,så blir inte så många för det kostar ju :P

2009-11-29 @ 21:30:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: a n n a

jag känner att min önskelista kommer bli kort iår. jag har inte en enda jag i mitt huvud just nu :) det är så himla svårt.

2009-12-05 @ 14:48:54
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0