'cause i adore you


Owh Eddie.. my beloved Eddie. Min favorit i början, men som på senare tid gjort mig lite besviken. Jag har saknat den där gnistan han brukade föra med sig. Tråkigt att inte se honom mer i programmet men tror han kommer gå långt ändå. Det var väl hans tur nu. Nästa vecka siktar jag på att Reza eller Mariette åker ut. Nu ska jag gå och grina lite. I'll miss you, Eddie.

Jag tycker Calle, Erik och Tove (mina favoriter) gjorde bäst ifrån sig ikväll. Mariette var också väldigt duktig. Måste säga att Reza sabbade "Halo" med hennes dåliga uttal. "Hello, hello, hellooo" liksom WTF?! och ja, jag vet att hon inte är svensk så det är extra svårt för henne men ändå. Min pappa blev helt galen när han fick höra kritiken hon fick av juryn. Haha, han är en riktig sucker för Reza och ska alltid säga hur bra hon är. Sen skadade det inte heller att Calle och Mariette sjöng "Someone new".. jag bara ÄLSKAR den låten. Dessutom var Calle + Bad day a perfect fit.

Vem tycker ni var bäst ikväll?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Calle var strålande,som alltid :)

2009-11-14 @ 01:09:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: alida

svar: vad lustigt :o harry potter kostade 100 kr för oss i somras, så lite lustigt att det var så billigt..



ja jag med :D

2009-11-14 @ 13:21:10
URL: http://thingsineversay.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh Calle, my Calle.. bäst ever! Själv tyckte jag att Tove skulle åka. I hate her! :$

2009-11-14 @ 16:47:43
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0