for the second time


Åh, det är en sån lycka. Jag ska snart åka iväg och hämta ut biljetterna till New Moon för andra gången. Jag lovar att jag kommer bli minst lika tårögd den här gången. Jag kommer skratta åt Mike's sköna repliker och jag kommer önska att jag var Bella Swan. Med tanke på alla jobbiga småungar som satt bakom mig och kommenterade i princip allt i hela filmen fick jag aldrig den där känslan. De skulle hela tiden påpeka hur snygg Taylor Lautner var, i varenda scen. De skrattade hysteriskt åt varenda liten grej som var en gnutta roligt och de förstörde stämningen. De var inte där på grund av filmen utan på grund av skådespelarna. Tips: Sök upp dom på google, då kan ni kommentera hur mycket ni vill utan att någon störs av det. Det är en film, ingen skönhetstävling for god's sake.

Den här gången hoppas jag att allt lugnat ner sig. Jag bytte biograf och jag flyttade fram det några dagar så jag hoppas hysterin har lagt sig lite. Mitt i veckan tror jag inte lika många ska gå faktiskt. Det känns som om det kommer bli lite bättre nu i alla fall. Jag hoppas verkligen det. Har man väntat ett års tid ska man väl fan få lite lugn och ro? Jag vet att jag klagar, men jag störs något enormt av det. Jag förstår att folk vill skrika, skratta och gråta men jag förstår inte poängen med att göra det så högljutt? Show some respect, would you? Åh.

Kommentarer
Postat av: maria

det var precis likadant när jag såg den andra gången också. det var den tiden som premiären egentligen skulle varit på (18:00) så man tycker ju att de som såg den då verkligen var där för att de var intresserade av filmen, men nejdå! istället kastades det popcorn, folk fick sms åt höger och vänster, det skrattades högt vid helt fel tillfällen och när jacob tar av sej tröjan första gången så skriker någon "jag gillar inte honom, jag gillar kineser!" och när någon sa till de att hålla tyst så utbröt världens hysteri av fnitter som bara fortsatte och fortsatte. hade det varit första gången jag såg den hade jag brutit ihop, man beter sej inte så på bio!



på tisdag ska jag se den 21:00. förhoppningsvis får inte småglin vara ute så sent!



och nu finns den ju i en hyffsad CAM/TS också så jag stillar min abstinens hemma, även om bio är bäst! :)

2009-11-22 @ 14:36:24
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: alida

åh jag hatar folk som ska förstöra på bio! så sjukt irriterande ju ^^

jag vill med se den igen :D haha

2009-11-22 @ 14:41:39
URL: http://thingsineversay.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fnitter (som oftast vid någon anledning kommer vid helt fel tillfällen) och surr på bio är det VÄRSTA som finns. Det är som att folk glömmer bort att man inte sitter hemma eller så skiter dom totalt i det. Jag menar, tycker liksom det är nog jobbigt med godispåsar som prasslar. Jag kan bli galen! Därför var jag glad på nåt vis att det var 15 års gräns på filmen (är jätte taskigt, jag vet). Sure det finns säkert jätte omogna tjejer/killar över 15 år som beter sig likadant som en 11 åring MEN det är inte lika vanligt!



PS. Har nog glömt säga detta, men din design är rå snygg ;)

2009-11-22 @ 15:04:21
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: Emma

Det enda jag gillar med biografen här i stan är att den är så liten och mysig, det är sällan det blir fullt och det är alltid tyst. När jag såg Wolverine hade jag hela övre sektionen för mig själv så jag halvlåg och hade fötterna på sätena framför, så ska det vara på bio tycker jag. Haha. :)

2009-11-22 @ 15:54:52
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tråkigt att det hände :/ gillar inte dom som förstör stämningen som du sa. Hoppas att den gången går bättre! Håller tummarna för er :)

2009-11-22 @ 17:14:22
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag såg den igår och det var ändå rätt mycket killar där. vissa scener så var de en kille som gillade att kommentera. nån gång utbrast han "grr" och någon scen så sa han "what". tycker de kan va ganska kul annars då folk bara säger de dom tänker högt för man börjar ju nästan skratta åt dem, men här märkte man att dom egentligen nog inte ville se filmen. då undrar man ju varför dom ens är där om dom bara ska klaga.

2009-11-23 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0