you cross my mind


Fy, fy och åter fy. Ingenting vill fungera för mig. Jag antar att gud har utsett mig till sitt hatobjekt. Har försökt ladda ner ett The Vampire Diaries avsnitt sen igår och det funkar fortfarande inte. Jo, det laddar men det går otroligt segt. Dessutom har min dator bestämt sig för att stänga av sig själv var 10:e minut. Like it could get any worse. Jag vet, ni tycker väl jag överreagerar.. "det är ju bara en serie" och blah blah blah. Men det är jobbigt. Speciellt när man inte har mycket energi kvar och har slösat halva helgen på att försöka fixa ETT jävla avsnitt. Ursäkta men jag blir så förbannad. Jag vill bara så gärna se avsnittet, är det för mycket begärt? Haha, jag låter helt besatt men vad ska jag göra. Åh, jag vill bara lägga mig under en sten.. 

Ska sova snart. Behöver verkligen sömn, är så irriterad att det skriker om det. Och nej, detta handlar inte bara om avsnittet så oroa er inte. Hade nog behövt some serious help otherwise. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad irriterande. Men du kan se avsnittet på www.tv-dome.net istället för att ladda hem det :) Jag ser alla serier där eftersom jag har mobilt bredband och det inte går att tanka med :p

2009-11-07 @ 23:30:09
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ugh jag lider med dig :(

2009-11-08 @ 11:09:01
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: maria

säger som elin, kolla online istället. det gör jag jämt nu för tiden! mycket smidigare än att ladda ner. jag brukar kolla på yidio.com! :)

2009-11-08 @ 14:36:06
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Usch gumman.Jag lider.Tycker inte om att du mår dåligt.Men finns alltid här för dig.Mig kan du alltid prata med om du vill! <3



Jag fick ner avsnittet men fick dessvärre inte ner private practice så ska pröva idag :)

2009-11-08 @ 17:25:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0