'cause inside you're ugly, ugly like me

Bloggtorka much? Svar: Ja. Jag har ingen som helst inspiration längre känns det som. Det här med att blogga kanske inte är min grej trots allt. Visserligen älskar jag att skriva, men att ha en blogg känns så himla onödigt när jag nästintill aldrig skriver i den. Känns inte som någon läser ändå så vad finns det för mening. Jag ska tänka på saken och återkomma när jag vet vart jag står i mitt beslut. Tänkte glutta på Supernatural snart och äta godis. My god.. i'm such a fatass. Tur att man inte har anlag för att bli tjock i allafall. No offence. Sen är jag fett sugen på att teckna. Jag älskar det. Det får mig att må bra liksom. Mitt nästa projekt blir att rita Jensen eller Jared eller båda. Awesomeness.

What else? Jo jag ska även jobba på mina uppkommande videos. Ni kan checka här om ni vill se en liten truddelutt av Dean och Haley som jag gjorde för några dagar sedan.


Nu till The Winchesters. Bye!

Kommentarer
Postat av: a

det såg jättebra ut ju :D fortsätt!

2009-10-24 @ 22:55:27
URL: http://thingsineversay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0