Ease my pain


Idag har jag varit i stan med systern min. Vi kikade runt i lite affärer och åt lunch, men vad mycket folk det var där alltså. Vi kunde inte gå in på vissa matställen knappt på grund av trängsel. My god! Men tillslut hittade vi något lite lugnare så det gick bra. Fick inte med mig speciellt mycket hem, men det blev en Twilight-tidning, mascara och lite småsaker. Man kunde tävla om en hel del prylar i tidningen så det har jag precis roat mig med. Jag vill mer än gärna vinna två biljetter till New Moon premiären. Åhw. Tänk att det bara är 23 dagar kvar nu!

Nu har man två nya avsnitt att glutta på också, Gossip Girl och One tree hill. Bara jag som börjar tröttna lite smått på GG eller? Gah. One tree hill lever fortfarande upp till mina förväntningar i allafall. Brooke och Julian är ju för himla goa. Sen klockan 9 väntar en timme med Desperata hemmafruarna.

PS. Hur söta är inte Edward och Bella på den där bilden? Älskar Bella's New Moon-hår, hah.

Kommentarer
Postat av: Sandra T

fin bild :)

2009-10-27 @ 23:39:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Emma

Man kan aldrig tröttna på GG ju! :O Jag slutade däremot kolla på oth efter säsong 5, haha. xD

2009-10-28 @ 00:07:23
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0