i follow the sign so clearly and still they catch me


Jag är hemma idag igen.
Sjuk på en fredag liksom, grrreat. Hostar som bara den och fick precis upp en bit av hjärnan nyss. Fortsätter det såhär kommer väl hela vara borta inom kort. OH-MY-GOD! Nej, men seriöst. Har sån där rethosta och det är verkligen inte kul. Förkyld är jag också. Hoppas på att bli frisk till helgen i allafall. Ska glutta lite på tv nu och ladda ner The Vampire Diaries under tiden. Lovely! Jag har saknat serien ju, även fast det bara gått en vecka. Kom på att jag inte sett One tree hill avsnittet heller. Shame on me! Men då blir det mer för mig och syster att glutta på ikväll. Pretty great, huh? Hihu.

Dagens låt: Quicksand - Bethany Joy Galeotti

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Stackars Söt-Freja som är sjuk.Hoppas du blir bättre snart.Krya på dig <3

Underbart med nytt The vampire diaries avsnitt! <3

2009-10-02 @ 14:39:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAH "fick precis upp en bit av hjärnan nyss". xD



Hoppas du tillfrisknar snart, himla jobbigt det låter med den där hostan och allt :/

2009-10-02 @ 17:24:31
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0