Supernatural evening

Jag har haft en riktig supernatural kväll. Hur mysigt som helst. Men ändå inte liksom. Det finns en hel del creepy grejer i det där programmet men fokuserar man på Dean och Sam blir allt liksom bättre. Det svider i ögonen av att bara titta på dom alltså. Anyhow, tänkte hoppa i säng nu. Jag är så himla trött. Imorgon ska jag till morfar och hans fru och äta våfflor (+ fika?) så det ska bli mysigt. Nu ska jag bara vänta på att en nedladdning ska bli klar sen ska jag sova. För övrigt är det helt galet hur fort helgen går. Redan söndag imorgon.. kill me.


Kommentarer
Postat av: maria

svar: tack så mycket! <3 ja, som det känns nu så kommer jag nog ha kvar bloggen ett bra tag till! 3 år och jag har inte tröttnat än! :)

2009-10-13 @ 11:00:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0