Thursday

Idag har jag varit i skolan. Första gången på en vecka nu. Kändes rätt okej, men samtidigt lite skumt. Men man kände i allafall att vissa hade saknat mig. Just nu är det bara halsen som gör ont annars känns det bra faktiskt. Börjar halv 10 imorgon så det blir en liten sovmorgon. Har en ganska kort dag, tror jag slutar runt två. Vi har gjort lite schema-ändringar så vi får sluta tidigt på fredagar vilket uppskattas. Har nyss tittat på Inlåst, men efter halva programmet började det bli störningar och gick inte att titta. Great. Har även kollat in låtarna idolerna ska framföra imorgon. Inget att hurra över kanske, men jag längtar ändå. Idol är ju liksom fredagens höjdpunkt numera. Häh. Nu ska jag hoppa till kojs. Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0