we were never meant to fall away


Åhw. Hur underbart exakt var inte veckans One tree hill? Påminde mig om varför One tree hill alltid kommer vara min favoritserie och ligga närmast hjärtat. Robert Buckley (Clay) får hela mig att smälta varje gång han kommer upp i bild. Det är galet hur en människa kan vara så himla attraktiv. Dessutom tycker jag David är ruskigt lik Matthew Perry (Chandler i Vänner). Det slog mig när jag såg avsnittet faktiskt. Har alltid tyckt han påmint om någon och där har vi det. Chandler Bing. Hah. Gossip Girl var helt okej idag. Tycker fortfarande inte att de lever upp till mina förväntningar men visst, de är fortfarande bra till viss del. Josh kan inte göra serier längre än 2 säsonger innan de förstörs.

Desperate Housewives var great as usual. Men jag blev fett chockad i slutet då man fick veta vem Julies hemliga "älskare" var. Fy fy fy, säger jag bara. Hade jag nog aldrig kunnat lista ut faktiskt.

Imorgon bär det av till mormor igen. Ska hjälpa henne att städa. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ew, jag blev också helt chockad i slutet på DH! :| Liksom.. ew. Men då undrar man ju, var det han som attackerade henne? Fast varför skulle han göra det om han dyker upp på sjukhuset med blommor och allt? :| I'm confused!



Svar: Nej, jag använde promarkers när jag färglägger :)

2009-10-28 @ 14:18:43
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: a

jag har med tänkt på att david är så sjuuuukt lik chandler :o god. trodde ingen tyckte det, men dom är ju sjukt lika :D haha!



2009-10-28 @ 15:40:05
URL: http://thingsineversay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0