i'll give you whatever you need


Glesa uppdateringar i bloggen märker jag. Har inte haft någon lust till att blogga faktiskt, så det får ni stå ut med. För övrigt så fyllde min farmor år igår så vi åkte och firade henne. Det var riktigt trevligt. Det är inte långt kvar på lovet nu. Den här veckan har gått så förfärligt fort. Tycker inte om att skolveckorna ska gå långsamt och att loven bara ska springa iväg. Isch. Om sådär 9 veckor är det sommarlov i alla fall. Känns väldigt bra.

Det fina vädret har försvunnit från oss igen. Det har regnat sen igår kväll så det blir att sitta hemma idag. Skulle egentligen åkt in till stan men insåg att det skulle bli väldigt tråkigt pga vädret. Ville ju sitta på en uteservering i solen. Får hoppas att vi snart återförenas med värmen.

Nu tänkte jag gå och trixa ihop någon lunch och sedan ska jag jobba på en video. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0