Everything ends for a reason


Om man jämför med gårdagen så mår jag betydligt bättre idag. Men det kommer i perioder. Vissa dagar mår jag verkligen uselt och vill bara hitta bästa möjliga sätt att försvinna från denna värld men andra dagar älskar jag att leva. Jag är glad att jag lever i alla fall.

Sista natten i sommarhuset nu. Det känns både lite lättande men ändå sorgligt. Jag har spenderat 6 veckor här. Jag har börjat känna mig som hemma. Det har varit så skönt att kunna ha den där friheten här då man bara kan gå utanför huset och så har man en stor tomt. Nu ska man tillbaka och känna sig instängd i en lägenhet. Nej fy, jag hade gärna stannat ett par veckor till.

Det blev en mysig sista dag i stugan, trots regnet. Vi var på en gårdsbutik där vi letade efter presenter och senare åkte vi hem till pappas kompis och hans flickvän där vi åt grillat och hade det allmänt mysigt. Jag har nu lagt alla mina kläder i två enorma högar och tänker packa ned dom i väskan imorgon innan vi åker. Nästa gång jag uppdaterar är jag i varma Stockholm. Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0