I'm tired of the sunset


Min morfar och hans fru var nyss här och kikade in vårt nya sommarhus. Dom har själva landställe har i Norrland så de passade på att åka hit en stund. Vi bjöd på fika och det var allmänt trevligt. Dom blev jätteimponerade av huset och tycker det var helt fantastiskt. Medan vi fika fick vi höra på historier om morfars frus barndom. Det var väldigt intressant men samtidigt rätt jobbigt att lyssna på med tanke på att det innehöll ganska otäcka saker. De åkte för drygt en timme sen och nu sitter jag och väntar på middag, haha. Som vanligt. Blev ingen lunch idag (för tajt med tid) så är extra hungrig nu.

Igår kväll försökte jag och min syster titta på en cam-version av Eclipse (har abstinens!) men det gick inget vidare. Min dator blev het som en stekpanna när den är på högsta och den stängde av sig själv mångfaldiga gånger. Den var tydligen en plåga för min dator. Jag laddar ner den nu istället och hoppas på att den blir klar snart. Hade jag varit i Stockholm nu hade jag nog sett den varannan dag i alla fall (på bio). Bästa filmen i sagan, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aww, tack så mycket sweetie! Jag blev helt tokig av himlen och vattnet igår, fotade som en galning! xD

2010-07-04 @ 20:01:20
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Fin header & fin bild :)

2010-07-05 @ 15:42:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0