Just smoke my cigarette and hush


Det känns aningen underligt att vara tillbaka i Stockholm igen. Att se sina gamla grejor ligga i rummet och att sitta med datorn i en helt annan säng än den man har varit van vid under 6 veckors tid. Ni skulle bara veta hur varmt det var i mitt rum när vi kom hem. Det luktar instängt och allmänt konstigt också, haha. Men om fönstrena har varit stängda i 6 veckor är väl inte det vidare konstigt. Hm.. jo, så det känns mest märkligt att vara hemma igen men rätt härligt på samma gång. Hunden och katterna kan dock inte säga det samma. "MJAUUU!" är nu ett väldigt uttjatat ord. Som dom jamade i bilen alltså. Tänk er det här i 6 timmar. Jo, jag överdrev väl lite då.

Till middag serverades pizza, mums! och nu ska jag bara slappa. Det är konstigt vad trött man blir av att sitta i en bil i flera timmar. Men det var rätt mycket att greja med innan bilresan. I huset och sånt.

PS. Det har varit så enormt varmt här så att gräset har torkat och blivit gult. Man skulle kunna tro att det är höst här i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Mysan

jätte fiin blogg du har :P Stockholm är bäst :P

kram

2010-07-23 @ 22:22:55
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: maria

svar: även om jag började må bättre av de så kan jag nu i efterhand säga att det inte vart värt att börja med de, för de gånger jag mått som allra sämst var när jag börjat med medicinerna (första halvåret) och när jag slutat med de. dessutom tog det 1½ år innan jag fick rätt sort eftersom de första jag hade gjort mej helt apatisk och jag tappade allt. och då vart jag ändå diagnostiserad med djup depression innan jag började med mina piller, så man kan ju bara föreställa hur dåligt jag mådde när jag mådde sämre än det pga pillrena istället!



mitt tips är att ta tag i problemen utan piller, söka hjälp och be om en behandling. det som verkligen hjälpte mej var KBT. för vissa kanske inte det hjälper men för mej var det guld värt. och känner man att man inte klarar av sin ångest utan piller så finns alltid alternativt ångestdämpande. det är egentligen något jag skulle satsat på från första början. struntat i antidepp och bara tagit ångestdämpande när jag verkligenverkligen låg på botten och inte orkade mer!



men du får absolut maila mej så fort du mår så igen så lovar jag att hjälpa dej så gott jag kan! du kan skriva på facebook, eller youtube eller vart som helst. skriver med min mailadress i den här kommentaren också så att du har lite att välja på! :)



svar2: ja, jag sms'ar både med nathalie och viktoria. skitroligt att liksom ha kontakt även utanför bloggen och såntdär! men vi kan ju byta nummer också? :) <3



ps. den här kommentaren blev huuuur lång som helst! :p

2010-07-24 @ 13:42:59
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

inte nog med att den blev lång, det blev 2 dessutom! ;)

2010-07-24 @ 13:43:29
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Aw tack sweetie! Jag är faktiskt nöjd med mitt hår nu, för en gångs skull xD

2010-07-24 @ 15:26:48
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0