Will you take over for me?



Pust! Äntligen har man fått några timmar för sig själv idag. Min pappas kompis och hans barn kom nämligen hit på besök idag till landstället. Dom ska stanna tills på måndag och redan under första dagen har jag haft världens huvudvärk. Jag hade det redan när jag vaknade men jag kan säga att det verkligen inte blev bättre av att det fanns småbarn i närheten av mig hela tiden som pratat i stort sätt sen dom kom hit. Skrik, gråt och tjat. Jag ska verkligen inte jobba på dagis när jag blir äldre. Fast.. dom är faktiskt riktigt söta. Men nej, dagis blir det inte.

För att göra barnen av med energi åkte vi ned mot badet där dom fick sysselsättas lite. Men blev dom tröttare för det? NEJ. Dom fortsatte precis likadant när vi kom hem. Full rulle hela dagen. Blöh. Jag skulle absolut inte tveka på att gå och lägga mig nu eftersom man ändå förmodligen blir väckt 6 imorgon bitti, haha. Småbarn.. gah. Dom tar livet av mig.

Ja, jag låter väldig negativ men jag är så himla trött efter denna dag. Well.. middagen var god i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Ja, dom finns självklart på engelska. Originalspråket är ju engelska :) det är bara att googla författarens namn så får du namnen på alla 12 eller 13 böcker! :)

2010-07-18 @ 00:02:37
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Jaha det ;b Man kan beställa dom på cdon, eller någon annan svenska hemsida :)

2010-07-18 @ 14:22:04
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0