i gave you all


Jag har det bra här på landet men vädret fortsätter att göra mig besviken. Nästa vecka ska det dock tydligen bli bättre så vi får hålla alla tummar och tår för det. Idag var vi på lite loppisar och handlade massor av grejer till sommarstugan. Behövliga grejer. Var även på en äng med hunden där det var jättehögt gräs. Där hoppade hon upp och ner som en känguru. Hur söt som helst.

Trött som tusan är jag. Tänkte bädda ner mig om en stund med Vampire Diaries och sen sova.

PS. Grattis till kronprinsessan Victoria och Daniel. Bröllopet var gudomligt fint!

PS 2.
Mina inlägg ser alltid så likadana ut, haha. Vad vill ni läsa om?

PS 3. Eclipse om 10 dagar <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aww tack så mycket gumman! Nu blev jag glad :D

2010-06-21 @ 02:06:17
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Älskar dina inlägg :)

2010-06-21 @ 22:08:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0