so stay there because i'll be coming over



Jag åker till Norrland imorgon så lägger upp detta nu utifall att jag inte skulle hinna imorgon. Jag har med mig ett mobilt bredband så uppdateringar i bloggen kommer komma. Bloggen är dock ingenting jag kommer prioritera nu på semestern men visst, blir det tid över eller är dåligt väder så kommer det självklart komma inlägg. Men jag ska försöka njuta av det förhoppningsvis fina vädret vi kommer att få njuta av.

Angående katten har vi satt upp en lapp i porten nu och imorgon ska vi sätta upp några till. Han måste hitta hem igen. Nu tänkte jag fortsätta packa lite och lägga in nya låtar i ipoden. Vi hörs imorgon eller senare i veckan! ♥

Update: Katten kom precis hem! Vilken otrolig lättnad. I morgon åker vi och nu kommer han hem. Ursäkta ordvalet men fan vad underbart! Han haltar nu dock men det är förmodligen bara en stukning. Om det inte blir bättre inom några dagar är det veterinären som gäller. Ieee, jag är så glad! Nu ligger han vid fötändan av min säng på en filt och spinner. Gulle.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Aww vad bra att du tycker om den :) Visste att du gillade den bilden så jag tänkte att du förmodligen skulle bli glad av att ha den som header :)

2010-06-15 @ 02:51:49
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: heddi

vad skönt att kissen e hemma igen! :)

2010-06-15 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0