stay on the bright side


Blogga var det ja.. Jag glömmer hela tiden. Man blir verkligen glad av solen som äntligen har visat sin bästa sida åt oss de senaste dagarna. Man får ny energi och orkar mer. På vintern (eller.. är det fortfarande vinter?) känner man sig så nere, förutom vid juletider. Snö, blask, grått, fult, tråkigt. Jag föredrar våren. Egentligen sommaren men våren är en mysig årstid den också.

Idag började skolan igen efter lovet. Startade dagen med att försova mig en smutta men det gick bra ändå. Fick till och med tid över så det var skönt. Hade då en lektion och sen håltimme i 3 timmar för att sedan ha en till lektion. Våra måndagar är oerhört händelsefulla, don't ya' think? Hah. På sista lektionen fick vi besök av en inredningsarkitekt. Vi ska nämligen få designa våra 2 matsalar i skolan. Så imorgon kommer vi få komma med förslag och rita upp precis hur vi har tänkt det.. Sen redovisa det för arkitekten. Jag tycker det ska bli hur kul som helst. Att ha näringslivsdagar 1 gång i månaden är inte helt fel faktiskt. Förhoppningsvis kommer våra matsalar bli hur snygga som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0