i see signs now all the time



Hello peeps! Det var alldeles för länge sen nu som jag skrev något senast. Men jag tycker hellre att man ska skriva inlägg då man verkligen har någonting speciellt att "dela med" sig av istället för en massa inlägg om ingenting efter varandra om ni förstår vad jag menar? Okej, inte för att jag har någonting vettigt att skriva nu, men i alla fall. Jag stannade hemma från skolan idag av personliga skäl. Grejen är att jag ska börja om ettan till hösten på en ny skola och nytt program. Jag kände att estet inte var min grej riktigt. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR att rita men det är ingenting jag vill hålla på med varje dag sådär extremt.

Till hösten ska jag börja på antingen media eller samhälle med inriktning webb och media + kreativt skrivande (som jag valde extra). Det beror på vilken linje jag kommer in på, men media står som förstaval. Jag tycker det verkar hur roligt som helst och sen tror jag dessutom att jag kommer trivas på den linjen eftersom jag älskar att pyssla med datorer och det gör man ju mycket på media-linjen. Vilken inriktning jag kommer gå vet jag faktiskt inte ännu. Antar att man kanske väljer det sen i tvåan.

Anyhow, jag tänkte sluta babbla nu eftersom ingen förmodligen kommer orka läsa igeonom detta ändå. Ska slå en pling till min kompis snart för att höra ifall det blir någon Remember Me ikväll eller inte. Ih. Det är väl på tiden, eller hur? I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det låter bra gumman.



Svar: Tack!



Ursäkta men du skrev ju det i ditt förra inlägg,konstigt att det blir "fel" när jag skriver och inte du,haha jaja jag ska ändra så det ser bra ut.

2010-05-06 @ 16:40:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Micaela

Du kommer att gilla Remember Me! Den är fantastisk! ♥

2010-05-06 @ 18:24:27
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Det är lugnt,tänkte inte på det.

2010-05-06 @ 22:15:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0