210711


Jag har nu snart spenderat en vecka på landet, börjar få lite hemlängtan haha. Men det är mysigt här fortfarande. Lär nog stanna ett tag till. Har slitit som ett djur de dagarna som jag har varit här. Mycket slit med huset, men det kommer bli jättefint sen när det är klart. Snart får vi gäster också då min faster och hennes pojkvän kommer hit ett par dagar. Sedan kommer även pappas kompis och hans tjej + deras son hit. Det blir nog trevligt. Enligt väderprognoserna ska det bli regn i morgon så då får vi se vad vi hittar på. Vi kommer ju inte kunna måla iallafall. Men ja, en liten update här från landet. Hoppas ni mår bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-24 @ 00:58:36
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0