"i tell you all the time how special you are"


Jag såg ju som sagt New Moon igår, för andra gången. Jag kan fortfarande inte riktigt smälta att jag har sett den. Det känns så overkligt, så fantastiskt. Som vanligt kunde jag inte hindra tårarna från att falla ner längs ansiktet. Det är nästintill helt omöjligt. Man blir så känslosam och varm i hela kroppen. Jag trodde absolut inte att jag skulle vara lika insatt den här gången, men det stämde verkligen inte. Den var minst lika bra som sist! Jag älskar New Moon, jag älskar den så himla mycket.

Nu är det 216 dagar kvar tills Eclipse kommer ut på bio <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket datum blir det?

2009-11-25 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0