they'll keep us apart they wont stop breaking us down


First of all, tack för era kommentarer. Det värmer verkligen att läsa ska ni veta <3 Det känns lite bättre nu faktiskt, men det där svarta hålet jag har inom mig kommer nog aldrig försvinna. De har blivit en del av mig och det är något jag får leva med helt enkelt.

Jag har varit i skolan idag, vi hade näringslivsdag vilket betyder att vi forskar om ett yrke inom det estetiska, intervjuar och redovisar. It went well, thank god. Efter det hade jag utvecklingssamtal. Pretty scary, indeed. Men det gick superbra. Jag ligger mycket bra till i alla ämnen. Gick på ca 15 minuter så det var ingen direkt plåga. Det var nog värre att sitta och vänta en timme i skolan innnan samtalet började. Gah, jag trodde jag skulle dö. Min ipod var urladdad och jag hade ingen bok. Satt och skissade lite och fyllde i min kalender tills mami kom. Efter det tog vi varsin latte och fikabröd. Underbart i det kalla vädret.

Ikväll väntar 3 undebara serier. Gossip Girl, One Tree Hill och Desperate Housewives. Nedladdade och klara. Men DH visas ju på TV ikväll klockan 21:00. Gotta love thuesdays. Åh, jag blev sugen på att se Supernatural också. Antar att tisdagar är serie-dagen.

PS. Jag kunde inte låta bli att lägga upp den där videon. Min favorit at the moment. Geez vad grym!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg du Supernatural i söndags? :|

2009-11-03 @ 17:50:23
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0