it's like a huge hole has been punched through my chest


Oops. Insåg att jag inte bloggat på flera dagar, shame on me. Har haft fullt upp med att plugga och sen har jag inte riktigt orkat. Har känt mig rätt nere på sistone men förhoppningsvis mår jag bättre när allt plugg är inlämnat och fixat så jag kan ha en skönt och fint lov. Bara 2 skoldagar kvar nu. Pretty awesome. Imorgon blir det bio med klassen och några andra ettor från skolan. Skönt att slippa några lektioner i allafall, även fast filmen lät lite halvt lame. Måste egentligen återgå till min uppsats nu, men tar en liten paus. Orkar inte.. men jag har hela morgondagen på mig också så det underlättar lite.

Allt jag tänker på just nu är New Moon. Det är ca en månad kvar nu och mitt hjärta spricker snart. Jag är så himla excited alltså. Sen att de har släppt ut en bit av en scen på youtube gjorde inte saken bättre. GAH! Tyvärr kan jag inte gå på Twilight saga kvällen som är den 19/11 eftersom jag har skola dagen efter och kan inte komma hem mitt i natten. Crap crap crap!

Nej, back to studying. Later!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: Har också skola.. ;/ Men jag orkar inte bry mig, får vara som en zoombie. Haha! Men det är ju bara du går dagen efter när det är helg oså! :)

2009-10-21 @ 22:39:19
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: maria

alla biljetterna är slutsålda till midnattsvisningen i göteborg och skulle typ kunna döda för att gå! :/ screw skolan liksom, HAHA! får hoppas att de fixar nåt här i stan eller någon annan nära stad. vill så sjukt gärna gå!! <33

2009-10-22 @ 13:45:43
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, vad jag längtar tills New Moon! Det känns verkligen som om att castingen är perfekt den här gången, både med wolfpack och Volturi. Älskar det. Charlie Bewley är världens trevligaste person IRL dessutom, och samma sak med Daniel Cudmore. Men ok, jag erkänner att Charlie är snäppet bättre haha ^^

2009-10-23 @ 22:09:57
URL: http://makecookiesnotwar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0