All good things must come to an end


Insåg att jag inte hade bloggat på evigheter. Shame on me. Men jag har försökt att njuta så mycket av sommarlovet som möjligt nu dom senaste veckorna.

→ Handlat lite prylar inför skolstarten, samt kläder.

→ Varit hemma hos mormor och fikat tillsammans med familjen, moster och hennes man + kusinen.

→ Upptäckt ett mejl i utkastet på min hotmail från hackern. Som tur var blev det något fel och meddelandet skickades aldrig.

→ Fyllt på med turkost nagellack på fingernaglarna. Me likey.

→ Varit sjukt nervös inför skolstarten som är imorgon (!!). Ni förstår inte min nervositet, haha. Även om jag har "been there, done that". Första skoldagen är alltid nerve-wracking. Kommer nog få en panikattack på bussen imorgon. Isch, jag vill inte. Men förhoppningsvis kommer man snabbt in i det. Hoppas jag får bra klasskompisar.

→ Kollat på gamla avsnitt av One tree hill. Nostalgi <3

Ja, ni ser.. Inte alls så mycket som har hänt.

→ = lånade av Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0