The end of the week



Idag har jag: hjälpt mamma att tvätta föntrena, tvättat toaletten och allt som ingår i det (handfatet, spegeln, kaklet), tvättat håret, målat naglarna, lyssnat på Lady Gaga, önskat att jag varit utomlands, haft huvudvärk samt söndagsångest. Jo, en helt vanlig söndag helt enkelt. Solen har tittat fram också. How wonderful.

Kom även på att vi har bott i vår lägenhet i ett år och 2 dagar idag. Vi glömde helt bort att fira ettårsjubileet i fredags. What a shame. Får ta och fira det lite sådär i efterhand. Det funkar ju också.

Imorgon  sätter min andra vecka i den nya skolan i gång. Det känns redan som om jag har gått där i en evighet. Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte.. Men så länge jag inte tröttnar så är det nog bra. Jag ska ju trots allt spendera 3 år där. Tre fantastiska år hoppas vi på, eller hur? Btw så kom min syster precis hem med en choklad till mig. Perfect! Tacktack <3 Behöver något som kan dämpa min ångest lite.

Just det, jag såg Vampires Suck i fredags också. Den var faktiskt riktigt rolig. Eller, den hade sina stunder. Ibland var den sjukt långtråkig och ibland kunde jag inte sluta skratta. Jag säger bara: Jacob i koppel. HAHA! men det är verkligen ingen film som jag skulle lägga 95 kronor på, så det var bra att jag laddade ner den istället. Filmen var lite töntig och överdriven men ändå på ett galet sätt. Jag gillade den, trots att jag älskar Twilight. Man får ha lite överseende helt enkelt och försöka ta den med en nypa salt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också se Vamipires suck! Garvar ihjäl mig åt reklamen när the wolf pack dansar till it's raining men xD

2010-08-22 @ 19:32:40
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0