december 15th



Här kommer min.. månadsupdate? Nej, det här är ju pinsamt! Jag har inte uppdaterat sen 24 november. Jag ska bli bättre på det här. Känns som om jag säger det i varje blogginlägg men nu ska jag verkligen bättra mig. Grejen är bara den att jag inte alls har särskilt mycket att skriva om. Att höra om mina dagar i varje inlägg känns ju ganska drygt, tycker ni inte? Men kom gärna med lite tips och idéer på vad jag kan blogga om så ska jag försöka uppfylla era önskemål så gott det går!

Nu är det bara 9 dagar kvar till jul. Helt galet! Som tur är så är jag i princip färdig med julhandlandet. Ni anar inte hur skönt det var att julhandla i ett köpcentrum som var så gott som tomt.. eller okej, inte riktigt. Men mycket folk var det inte där i alla fall. Det gick lätt och enkelt att köpa julklappar i år och det gillas stort!

Anyhow, nu tänkte jag göra klart lite skolarbete. Det är mycket nu innan jul! Jag är nästan färdig med allt nu dock. Känns jätteskönt och om en vecka får vi jullov. Imorgon har jag gått i min klass i 5 månader exakt, och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet.

PS. Ny design på G! Tusen tack Emma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aw tack söta du, so are you! <3 Ska göra mitt allra bästa för att designen ska bli fin! :D

2010-12-15 @ 20:12:53
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: maria

jag skulle inte ha något emot om du babblade på om dina dagar. jag gillar att läsa om allt! :)

2010-12-15 @ 20:40:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Sådär, all done! :D Hoppas du gillar det. Och är det nåt som ser knasigt ut så är det bara att säga till :)

2010-12-16 @ 14:49:53
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0