Everything's gonna be alright, right?


Att veta att mormor är i säkerhet gör mig lycklig. Hon är i goda händer på sjukhuset och så fort det händer något så finns det någon där som kan hjälpa henne. Jag har gått omkring och varit nervös hela dagen och bara väntat på samtal från pappa där han berättar hur det är och vad dom har gjort. Nu vet jag dock allting så det känns lite bättre. Men jag är fortfarande orolig förstås. Imorgon åker vi in till sjukhuset och hälsar på henne. Jag kommer brista ut i gråt när jag ser henne ligga där. Jag har aldrig sett henne på sjukhus tidigare. Ska ta med mig en blomma och ge henne en stor kram ♥

Nu ska jag försöka få lite sömn. Mitt huvud värker och jag har mensvärk. Wiho. God natt!

Kommentarer
Postat av: maria

åh, så himla tråkigt att höra vad som hänt med din mormor! :/ men som du säger, hon är på sjukhus nu och där är de duktiga och kunniga och kan ge henne allra bästa vård! jag ber för henne i alla fall och hoppas att hon blir bra snart! <3

2010-07-26 @ 08:02:58
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0