Ice and fire


Idag tog jag och min syster en tripp till ett centrum i närheten av där vi bor. Vi kände att vi ville hitta på något och idag var det faktiskt riktigt varmt ute dessutom. Första dagen sen vi kom hem. Väl där handlade vi lite och fikade på Espresso House där vi satte oss på en uteservering. När vi satt där skådade vi en bio som vi aldrig hade sett förut. Vi visste inte ens om att det fanns en biograf där. Surprise, surprise. Vi gick då dit och kikade på vad det fanns för filmer. Vi hade förväntat oss typ "Titanic" haha, men till vår förvånan så såg vi "Eclipse". Vi gick då in och beställde två biljetter, där dom dessutom kostade 80 kronor. En timme senare satt vi och 4 andra personer och såg filmen. Filmen var minst lika bra denna gång, om inte bättre. Att dessutom ingen skrek så fort Taylor visade sig utan tröja var himla skönt. Inga småbarn där, med andra ord.

Nu kom vi hem för en stund sen och vi rastade precis hunden. Min dag, kort sagt. Imorgon får mormor komma hem. Jag är så glad över att hon redan är redo. Vad skulle vi göra utan sjukhus?

Kommentarer
Postat av: maria

svar: klart att det är okej vännen! <3

2010-07-28 @ 10:57:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0