sometimes there's airplanes I can' t jump out


Nu är det 3 skoldagar kvar till påsklovet. They better run away fast. Ska bli så skönt med 10 dagars ledighet. Känns verkligen behövligt. Hoppas jag kommer känna mig någorlunda utvilad för att orka pendla till skolan fram till sommarlovet. Åh, sommarlov. Tänk när man kan skriva "3 dagar kvar till sommarlovet". Den dagen blir jag lycklig. 3 månaders ofantlig väntan kvar bara. Fy.

Anyhow, jag har inte känt mig sådär jättebra på senaste tiden. Varje vecka har jag mått oerhört illa och haft huvudvärk. Vet inte om jag är stressad eller att jag sover för lite, men förmodligen något utav de. Har mycket att ta itu med så det är nog ganska förståeligt. Sover inte vidare bra heller. Får hoppas att det blir bättre snart. Mitt psyke spökar med mig också. Obehagligt.

Imorgon väntas min Skins box komma och jag längtar något otroligt. Då äntligen kan jag sätta igång med alla videos jag planerar att göra. Har verkligen miljoner av tankar i huvudet.

Vill även skänka en tanke till Emma. Hoppas du mår bättre snart sweetie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:Tack <3

2010-03-29 @ 19:39:28
Postat av: Viktoria

Min kommentar ovan men namnet försvann :S

2010-03-29 @ 19:39:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Aww, vad söt du är! <3 Jag är okej, don't worry. Har mest legat i soffan och glott på tv i två dygn.

2010-03-30 @ 19:23:28
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: hedds

hej, tänkte bara fråga var du sett bellas box? på marias blogg svarade du att den fanns på åhlens & vissa mataffärer, e det i sthlm då eller? :) tack tack

2010-03-30 @ 23:02:28
Postat av: maria

svar: det enda jag stör mej på är jaspers frisyr. de har verkligen sabbat den totalt! :S manuset är förövrigt riktigt fint så jag tror den kommer bli bra. förmodligen inte bättre än new moon, men inte heller sämre än twilight! :)



och svar till hedds här uppe: jag har sett bellas box på ica maxi hemma hos mej i trollhättan vilket inte är en speciellt stor stad, så den finns nog på ica i andra städer också, och på åhléns som sagt! men det kan hända att de börjar ta slut nu!

2010-03-31 @ 21:41:32
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Det värmer i hjärtat ska du veta Freja. Tacktacktack <3



Svar2: Yay! Det skulle det verkligen bli. :D Tror vi kommer att få det awsome på grönan i sommar, haha. Jag längtar redan. :D

2010-04-01 @ 04:02:50
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0