For those doubts that swirl all around us


Idag fick jag MVG på en novell som jag hade skrivit. Ni anar inte hur chockad jag blev. Trodde att jag skulle få G om ens det. Jag tycker själv inte att den var speciellt bra men om min svenskalärare gillade den så måste det ju betyda något. Hon skrev även en liten kommentar där det stod att hon tyckte att jag hade ett bra flyt när jag skriver! Så ja, lite stolt är jag minsann.

När jag ändå skriver om skolan kan jag ju passa på att berätta att vi spelade Tennis idag på idrotten. Otroligt svår sport! Tog ett tag innan man kom in i det men sen flöt det på rätt bra. Segstartad var man i alla fall. Var helt slut efter passet men det var roligt.

På fredag blir det antagligen klassfest! Det ska bli riktigt roligt. Jag älskar verkligen min klass.

PS. En månad kvar till julafton idag!

Kommentarer
Postat av: emeliiens

härlig bild :)

2010-12-04 @ 21:48:07
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0