If it makes you happy


Idag fyller jag 17,5 år. 23 November. Jag fyller år den 23 maj. Detta innebär alltså att det är ett halvår kvar tills jag blir myndig. Känns rätt sjukt egentligen. Tiden går så himla fort.

Vad annars då? Jag är så dålig på att uppdatera att det finns inte. För det första finns det ingenting att skriva och för det andra har jag börjat tappa suget för att blogga. Jag uppdaterar verkligen bara då jag har tid och lust. Hoppas ni kan leva med det.

Snart är det en vecka sen som jag såg Harry Potter. EN VECKA! Galet. Jag råkade radera inlägget om vad jag tyckte om filmen tyvärr men jag kan skriva här att jag verkligen älskade den. Den var så annorlunda mot alla andra filmer och det berodde nog mest på att de inte befann sig på Hogwarts längre. Den var väldigt mörk men ack så fin. Alla Ron/Hermione scener vi fick är jag så himla nöjd över. Det var inte mycket de hoppade över på den fronten från boken. Näe, helt underbar film. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men ändå så otroligt fantastisk. Tack David Yates för denna underbara filmupplevelse.

Desperate Housewives om en halvtimme och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0