Himlen är oskyldigt blå

Det finns få svenska filmer som jag tycker om, men jag älskade "Himlen är oskyldigt blå". Den där Stellan har verkligen producerat talangfulla barn för gud vad duktig Bill var i filmen. Jag har inte sett honom skådespela tidigare men han har verkligen talang. Jag älskade handlingen, skådespeleriet och miljön. Allt var så fruktansvärt bra. En film helt i min smak. Väldigt realistisk och intressant. Den tog upp viktiga ämnen och själva buskapet var väldigt bra. Sen att det även spelades två låtar av Ted Gärdestad gjorde inte saken värre. Jag älskar hans musik och fick en härlig känsla i magen av låtarna som fanns i filmen. Underbar och sevärd film! Se trailern här och köp biljetter snarast!

Nu vill jag verkligen se I rymden finns inga känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0