Remember tonight for it's the beginning of always

Min update har varit sådär nästan överdrivet bra den senaste tiden, tycker ni inte? Pinsamt värre. Tänkte i alla fall uppdatera lite snabbt nu. Idag var jag på min morfars bröllop. Han gifte sig med en kvinna som han har varit förlovad med i ca 20 år nu, så det var väl på tiden att de gifte sig med tanke på att de är i 80-årsåldern. Den främsta anledningen till det var för att det inte skulle bli bråk om arvet. Vigseln var fin i alla fall och god mat bjöds det på. Massa trevligt folk etc. Kom hem för ett par timmar sedan, har inte gjort speciellt mycket mer än att jobbat på en freddie/effy video. Lite tidsfördriv liksom. Får uppdatera mer i morgon eller nästa vecka, för nu ska jag sova. Godnatt!

Tackar så mycket för kommentarerna jag har fått på senaste inlägget, kul att ni gillar min bloggs utséende. Kan svara här att det inte är jag som har gjort designen, utan Emma (papercup.blogg.se) som har pysslat ihop den. Nöjd som sjutton är även jag.



Kommentarer
Postat av: Nell&Eme

Hej, fin blogg!:)

2011-04-20 @ 16:41:44
URL: http://nefo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0