At every occation i'll be ready for the funeral


Det har varit rätt tomt i bloggen den senaste tiden som ni kanske har märkt. Anledningen till det har väl framförallt varit pga att jag inte har haft mycket att skriva om helt enkelt. Det rullar på i skolan och det är inte mycket som förändras där. Veckorna går rätt fort men vintern går otroligt långsamt. Jag vet att vi bor i Sverige, men jag är så sjukt trött på denna vinter nu. Vill ha vår!

För övrigt spelar ett av mina favoritband ikväll på Annexet här i Stockholm. "Band of horses". Jag är dock pank så jag kunde inte gå på konserten, hur mycket jag än ville. Nästa gång ser jag dom! Därmed basta.

Dyker nog upp fler inlägg under veckan. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0