Every breath we drew was Hallelujah


Äntligen fredag. Veckans höjdpunkt. 2 dagars ledighet väntar. De flesta har ju sportlov nästa vecka men min skola har redan haft sitt sportlov. Vi fick det redan vecka 4. Lite trist eftersom det hade varit roligt att träffa lite vänner. Oh well. Idag har jag varit i skolan, hade matteprov. Det gick riktigt bra faktiskt. Eller.. det kändes som det gick bra i alla fall. När jag kom hem vattnade jag blommorna, satte på en tvättmaskin och gluttade på OC. Börjar bli lite smått galen i den serien, hihu. När den började sändas på TV fick jag faktiskt inte kolla på den för mamma för jag var så liten. Hon trodde inte att jag skulle förstå någonting, haha.

Mina föräldrar befinner sig just nu i Alicante. De kommer hem igen på måndag kväll. Så ikväll ska vi köpa hem pizza och bara mysa tror jag. Har ju en hel del avsnitt från olika serier att titta på. Blir en mysig hemmakväll helt enkelt. Skulle egentligen till min kompis pojkväns landställe och festa men det blev inställt. Lite trist.

PS. Hur pretty är inte Rachel Bilson?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0