12 days

Nu är det inte lång tid kvar tills Harry Potter 7 del 2 har biopremiär. Sista delen. Ever. Jag har nog fortfarande inte fattat det ännu. Kommer att vara helt förstörd sen när jag har sett den. Det kommer bli så tomt. Jag kommer känna en sådan enorm saknad att ni förstår inte. Harry Potter har varit med mig sen jag var en liten barnrumpa och nu, 10 år senare, ska jag säga farväl. Men trots detta är jag 110% säker på att HP kommer leva vidare. Det kommer bli legendariskt. När jag blir mamma ska jag läsa HP som nattsaga för mina barn. De ska få växa upp med det, precis som jag.

Den 15:e juni ser jag filmen (Ja, det gick tyvärr inte tidigare). Visst är jag ledsen över det, men ju längre man skjuter på det, desto senare tar det slut. Jag tror att filmen kommer bli helt magisk, precis som alla andra filmerna. Nej, den kommer bli STORSLAGEN. 12 dagar, 12 fjuttiga dagar kvar!



Ska ni se filmen? När ser ni den?


Kommentarer
Postat av: Micaela

Absolut! Ska se den med ett par kompisar. Vi har inte reserverat biobiljetter ännu, för vi har inte bestämt ett datum. Men det kommer att bli nån gång efter den 19:e juli, eller kanske före 19:e om man har tur ;)

2011-07-03 @ 20:04:27
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: Iza

Håller med det kommer vara legendarisk! Och jag har också växt upp med Harry potter så det kommer bli tomt!



Klart man ska se filmen förhoppnigsvis den 18 juli!

2011-07-07 @ 11:14:19
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0