I wanna do bad things with you


Ni True Blood-älskare har väl inte missat att serien har satt igång igen? 4x02 kom ut i söndags, så det har hållit på i drygt en vecka nu. Serien är bättre än någonsin! Det händer saker hela tiden och jag hoppas verkligen att det blir något mellan Eric & Sookie i den här säsongen. Jag är så trött på alla drömmar, det måste hända på riktigt nu! Det känns som det snart kommer hända något dock. Ni som har sett avsnitten från säsong 4 hittills vet vad jag pratar om. Har ni aldrig sett True Blood så tycker jag att det är dags att ni börjar kolla nu. GRYM serie! Älskar hur vrickad och annorlunda den är. Så olik alla andra serier.

PS. Med risk för att låta lite tjurig, så hade det inte varit helt fel om ni kommenterade lite ibland. Det är inte förbjudet, vilket ni verkar tro. Kommentarer ger mig motivation så var inte rädda hörni! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0