The good life


Har nu spenderat ca 1 dygn här på landet och jag trivs som fisken i vattnet. Så himla mysigt här. Idag har vi haft strålande sol så har suttit ute i solen och läst lite. Var även iväg och kollade på lite loppisar med mamma och pappa. Vi hittade lite smågrejer. Vi har även hunnit med att skrapa färg från huset (Vi ska måla om) och det är otroligt jobbigt. Händerna värker nu kan jag säga. Annars då? Snart vankas det middag och sedan får vi se vad som händer. I morgon ska det regna så vi tänkte åka till Dollarstore. Så roligt och billigt där!

PS. Jag vill ta hem sängen jag har här på landet sen. Fy i helvete vad skön den är! Sov som en gris i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0