25:e Juni - Midsommardagen

Tjoho! Hade ni en bra midsommarafton? Min var väl bra. Inte den bästa någonsin, men den var mysig. Idag spöregnar det ute, men det är ju inte speciellt ovanligt här i Sverige. Jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Tänkte försöka fixa Sony Vegas igen så jag kan pilla på en video eller något. Jag vill ju inte direkt gå ut i detta väder liksom. Kanske ska städa rummet också, får se.

På tisdag åker jag och min syster till festivalen "Where the action is" i Göteborg. Coldplay spelar bland annat och ni förstår inte hur taggad jag är!! De är ett av mina absoluta favoritband och nu ska jag få se dom live. Helt obeskrivlig känsla. Så på tisdag tar vi oss ner med tåg ner till Götet och stannar där till onsdag morgon. Dessvärre fanns det inga hotell eller vandrarhem lediga så vi kommer väl få sova på gatan (HAHA!) eller så får vi gå ut på någon nattklubb och stanna där tills stängning. Klockan 05:53 går tåget hem. Detta ska bli så jävla kul! Jag hoppas dessutom på att få träffa Maria där. Det skulle vara helt underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0