Celebration


Idag var det födelsedagsfirande för fulla muggar här hemma. Jag fyller ju 18 på måndag, så vi firade lite med släkten idag. Mormor, farmor, kusinen, hennes fästman och deras son (Söta jädra varelse! <3), faster och hennes pojkvän var här. Vi åt tapas/småplock som var otroligt gott och till efterrätt blev det marängsviss, hur gott som helst! Sen måste nog mitt kusinbarn vara den sötaste ungen i världen. Alltså, gah! Han dansar till musiken, drar upp tröjan och visar sin söta mage och skrattar världens gulligaste skratt osv osv osv. Världens sötaste, for sure. Han är 1 år och 4 månader nu och snart får de deras andra barn, som väntas komma i augusti, spännande! Tusen tack för alla fina presenter, jag är jätteglad! <3

Nu har alla åkt hem och jag har bytt kläder och satt mig här. Tänkte glutta på Brothers & Sisters nu faktiskt. Jag har verkligen fastnat för den serien nu efter Elise (min underbara vän från Norge) skickat den till mig som födelsedagspresent. Hon är så underbar! Uppdaterar nog imorgon igen. Lateeeers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0