Deep inside I hope you feel it too


Jag tror jag är allergisk mot pollen. Min näsa har runnit non-stop sedan jag vaknade i morse. Men det kan också bero på att jag var ute i fredags, när det var ganska kallt, länge, i bara skinnjacka och en kortärmad tröja under. Jag märkte även hur mina ögon rann när jag åkte berg-och-dalbanor på gröna lund, men det kan ha varit på grund av att det blåste. Det är sjukt jobbigt i alla fall. Jag har även märkt hur trött jag har varit de senaste dygnen. Igår orkade jag knappt göra någonting och enkla saker, som att platta håret, var otroligt jobbigt bara det. Låt oss bara hoppas på att detta är en vanlig förkylning och att den försvinner snart. Kollade upp symptomen för pollenallergi och de flesta stämde in väldigt bra. Oh noes.

Anyways, snart är denna helgen över och en ny skolvecka startar. Bleh. Men sommarlovet närmar ju sig i alla fall! Man får se det från den ljusa sidan. Känns bra att det "bara" är ca 6 veckor kvar. Nu ska jag nog sätta igång med lite skolarbete. Har lite grejer att fixa med. Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-14 @ 10:40:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0