i follow your lead



Här sitter jag och hostar. Så fort jag går ut/kommer in så börjar den sätta igång hysteriskt. Mindre roligt, ja. Jag har i alla fall varit i skolan idag och likaså igår. Det kändes bra men jag känner mig fortfarande lite krasslig. Jag har missat så sjukt mycket nu när jag varit hemma så länge som jag varit, och fick reda på idag att jag har prov imorgon. Så ja, min eftermiddag + kväll kommer väl till mestadels bestå av tråkigt plugg. Förhoppningsvis är det inte så svårt även fast det är VG-delen.

Håller just nu på och laddar ner senaste Gossip Girl avsnittet. Näst på tur är One tree hill. Jag vet inte om jag kommer hinna se de idag, men annars får det bli imorgon. Har så mycket att göra nu och senare ikväll väntar Desperate Housewives.

Gah, jag känner mig så himla stressad. Kill me, would you?

PS. Videon ovan är min favorit för tillfället. Gud, vad fin den är! Jag gillar faktiskt castet. Har faktiskt själv funderat på att göra en New Moon video till den där låten, men med riktiga castet.

Kommentarer
Postat av: maria

svar: hihi, du ska se mej och emmsan i biosalongen alltså! vi sitter och säger replikerna innan de gör det i filmen, och skrattar innan det roliga kommer eftersom vi vet exakt när de säger det. tur att det bara var vi plus 4 till i biosalongen igår för annars hade nog rätt många stört sej på oss! ;)

2009-12-09 @ 15:38:58
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha ja, jag har märkt att det blivit en del inlägg på sistone. Men det är för att jag är så extremt uttråkad för tillfället, den här veckan är ju rena sömnpillret! :|

2009-12-09 @ 19:28:22
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh Steven Strait! Han kommer föralltid vara min Jacob, Taylor Lautner är bra men Steven Strait är på pricken hur jag föreställde mig hur Jacob såg ut.

2009-12-11 @ 00:19:47
URL: http://whatdoweeat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vilken fin video! Dom hade verkligen passat bättre som Edward & Bella :p

2009-12-16 @ 20:30:58
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0