i know something is broken and i'm trying to fix it


Jag får se om jag tar bort bloggen eller inte. Kanske bara behöver en bloggpaus i några dagar för jag har helt tappat inspirationen vilket ni kanske har märkt. Men i alla fall, jag mår bättre idag. Hade feber i morse och mådde illa men nu känns det lite bättre. Ikväll får jag se vad som händer. Antingen ska jag glutta på Idol eller New Moon. Kan inte bestämma mig riktigt,  häh. Men det lutar åt att titta på båda. Har en rätt okej version på datorn som minskar mitt begär efter att få se den igen på bio. Jag vill så gärna, men jag har inte råd just nu.

Nu håller jag på och laddar ner Glee. Jag är så sugen på att se den där serien alla talar om. Den verkar sjukt bra!
Vi får höras senare. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Åh tack tack tack! <3 Jag blev själv riktigt nöjd med nästan alla bilder jag tog, vilket inte händer särskilt ofta to be honest :)

2009-12-04 @ 23:07:30
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: maria

skönt att du mår lite bättre sötnos! <3 och angående bloggen så hoppas jag verkligen att du bara tar en paus i sånna fall, för jag skulle sakna din blogg jättejättemycket!



ps. glee är bäääääst! <3

2009-12-05 @ 15:52:07
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Glee är bäääst <3

2009-12-05 @ 20:11:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta inte bort bloggen! Jag ääälskar att läsa den :)



Visserligen är det upp till dig, men ville i alla fall säga det! Hihi :)

2009-12-05 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0