they'll be the king of hearts, and you're the queen of spades



Snö, snö, snö. Det är alldeles kritvitt utanför fönstret och snön fortsätter falla. När jag var ute förut så blåste det som tusan också. Not very fun at all. Jag hade dessutom min relativt tunna kappa på mig, så det blev aningen kallt. Det är problem med tågen nu också pga. snökaoset, så det är ingen idé att åka tillbaka till skolan. Vi hade idrott förut. Idrottshallen ligger ganska långt ifrån skolan och efter den lektionen hade vi håltimme i 3,5 timme så det var därför jag åkte hem. Jag missar ändå ingenting speciellt. Lektionerna är i princip meningslösa och vi har liksom ingenting att göra. Jag kan lika gärna jobba klart med mina uppgifter hemma istället.

Imorgon har vi julavslutning. Två tummar upp på det. Efter skolan ska jag nog åka och handla lite christmas gifts. Jag ligger efter så himla mycket med mina julklappsinköp så jag har nog inget val. Även om det kommer vara kaos både i folkmängd på stan inklusive snöoväder. Ska sitta och klura ut lite vad jag ska köpa till alla först bara. Jag måste även handla lite nödvändigheter till mig själv.

Alltså.. jag kommer inte på något att önska mig i julklapp typ. Julafton är ju om en vecka! Allt jag har lyckats klura ut är Harry Potter och halvblodsprinsen och sen stod det helt still i huvudet. Jag vet inte om det är värt att önska sig Skins-boxen med tanke på att det inte finns någon subtitle. Men jag får se. Någon som har något bra tips? Jag har paniiiiiiik. Det skulle vara guldvärt om ni kom med lite tips.

Dagens låt: All the right moves - One Republic.

Kommentarer
Postat av: maria

svar: tack sötan! <3 jennifer's body ja, såg den nu i veckan faktiskt! den var ganska underlig och lite B faktiskt, men sen älskar jag megan fox så hon vägde upp en hel del! :)

2009-12-17 @ 12:52:34
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: äschdå, klart du kan ha samma "dagens låt" som jag hade igår. det är ju en sjukt bra låt liksom, har verkligen gått runt och haft den i huvudet hela tiden det senaste! :)

2009-12-17 @ 13:11:12
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag vill också ha Skins boxen! :D



Svar: Ja,gör det :)

2009-12-17 @ 13:43:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Tack gumman :)

2009-12-17 @ 13:47:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var verkligen hur svårt som helst i år att komma på saker att önska sig i julklapp. :|

2009-12-17 @ 17:35:23
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0